WIHOOOOOOOO

doooooooor av vermeeeee.
har fortfarande inte gott iveg for att bada.
sitter och ventar po min kusin so att vi kan dra.
vermen stiger upp i ansiktet po mig, KOKAR!
men som tur so er det kallt i vort hus.
idag so har jag varit ute i stan och handlat presenter
till, marina, marina, johanna, johanna och carolina.
sen till tvo killkompisar, inte klar en! er po bra humor
eftersom att min pappa sa, ''ner vi oker ner till ohrid,
ska jag kora dig till bitola so du kan va med bell och dom?''.
inte att jag e glad, jag e ceeeepe glad! om jag nu kommer dit,
herregud! kommer att doda ihjel bell och plus allihopa e der,
nino, fille, kice, pate, viki, muchi osv.. gosh! men nu so ska jag
inte dra ut po tiden, drar till kusinen nu haaaaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0