who cares

så.. då var det nog slut på kvällen.
kvällarna här nere, jah.. dom är ju ganska så iskalla utomhus.
så vi alla i stort sätt frös ihjäl! melon var ju så klart serverad.
dricka och hela köret :) efter att alla hade gått hem, så fick jag
lyssna ännu en gång på när annika ''bölade''. ohh, alex is leavíng
tomorrow.. eller ja idag om 3 och en halvtimme. okej okej, who cares..
imorron så blir det helt säkert att jag ska dra till badet med jelle,
och sen så blir det nog stan. då jag ska köpa en silver eller guld ring
till my baby bobo love Bell ! sweden soon.. längtar tyvärr inte, men
när jag har kompisarna i huvet så vill jag ju dit så fort som möjligt!
nej nu blir det säng dags, vill ju inte vakna för sent imorron. kysss


lite läskig broshan gav.. hehe

Kommentarer
Postat av: ankan

HAHAH vadå att jag bölade att aleks skulle åka imrogon. VA SNACKAR DU OM? hahaha

2009-07-29 @ 16:59:37
Postat av: nathalie

hahahahha nej inte att du böla för att han skulle åka.. det var en annan mening sen hahahah!

2009-07-29 @ 19:01:02
Postat av: ankan

aha menade du att jag böla för baba å de där? HAha

2009-08-02 @ 23:37:48
Postat av: nathalie

hahaha jaa din efterblivna saak

2009-08-04 @ 00:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0