wayfarer classic !

idag så drog jag iväg till stan direkt efter att jag hade vaknat.
handlade en massor både till mig själv och till andra.
handlade öronhängen till mig, och en tröja samt andra småsaker..
kollade också min syn idag. och enligt dom så har jag jätte dålig syn.
men hallå! jag e ju fan inte blind. jag ser ju hur bra som helst..
tänker inte gå runt i ett par glasögon, isåfall får det ta och bli linser (Y)
btw. färgade mitt hår idag, i ljusbrun nyans, kanske lite ljusar blev det.
efter stan så drog vi alla hem till mina kusiner, därefter så blev
det hemmåt och ta de fett lungt.. alex och annika åker vid 4 på morronen.
så lite tråkigt kommer man ju att ha i några dagar. kanske åker upp
dagen innan vi åker, till maki och alex i serbien, det är ju ändå på
vägen dit, who knows, maybe baby ;) just nu sitter jag och lyssnar
på annikas bölande 'kommer att sakna dom, buhu :'(''. tast annika
säger jag bara :) men nu så drar jag ut till alla som sitter utanför mig!

/pusssssss


btw.. har lust och köpa ett par wayfarer classic , hade jag passat som en nerd? :D


Kommentarer
Postat av: Carolina

Bilen är väldigt klockren måste jag säga, glasögonen klär dig väldigt bra!

2009-07-27 @ 23:55:21
Postat av: Anonym

2009-07-28 @ 16:44:17
Postat av: Carolina

hahaha ojoj, jag skrev bilen istället för bilden:p

2009-07-29 @ 19:35:55
URL: http://galicarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0