dream!

just nu sitter jag och drömmer mig bort i min vackra värld..
är för upptagen och göra annat eftersom att jag är utanför
agisa och väntar på att hon ska fixa klart sig, så åker vi hem till
mig på min harley davidson. jag har ju lovat henne att hon skulle
få köra i danmark, eftersom att hon säger att det kommer att
gå snabbare så.. javisst.. håll tummarna and pray for us!!
sedan när vi har kommit hem till mig så ska vi äta joghurt med
myssli, men myssli tycker vi inte om så det skippar vi :D
men nu kommer the beauty så nu drar vi iväg, haajjjen!

and back to reallity..
har tråkigt, gör inte ett endaste skit.. hejdå!

helt glad är agisa (bilden är från danmark)

jag som galnast (i tyskland)

agisa när vi skulle tanka ( i tjeckien)

jag skulle försöka leka cool (i bulgarien)

agisa och jag med vårt coola gäng från bulgarien!


Kommentarer
Postat av: AGGISA

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA JAG SEERIÖÖÖST DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR

2009-07-26 @ 08:30:12
Postat av: Carolina

HAHAHAHAHAHA asså hade du tråkigt? din sjukaa jävel hahahaha

2009-07-26 @ 12:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0