DN pool

helloo!
vaknade idag pigg och glad och började att fixa mig direkt.
sedan vid 1 tiden så tog jag, carolina & karolina bussen till
DN pool där vi skulle bada själva utan folk :) haha snacka om roligt !
efter att vi hade badat och solat lite så gick vi iväg och käkade.
därefter så hoppade vi in i poolen igen. efter en liten stund så kastade
vi in alla våra småmynt i vattnet, sedan var det dax att leta !
efter en lång tids kämpande så tog vi på oss och tog bussen hem.
sitter nu här och kokar av värme, jätte varmt ! ska hoppa in i duschen nu.
sedan så ska jag packa eftersom jag åker om 2 dagar! ha de bra, pusssen<3

då hoppa jag in!


hihi


muaah!


haha, carolina & jag dränker oss :)


wihoooooo


strike a pose :)


karolina & jag


oopppss


the ring & jag


kul kan man också ha :)


bubbelpool blev det också samt masage!


jag och karolina :)






Kommentarer
Postat av: erin/svaratack (=

vad är DN pool :)?

2009-07-02 @ 20:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0