baaaaaaaaaaaaaaaaaaad

hallå!
serbien nu, sen blir det tillbaka..
var och badade idag med annika, bror, jelle & mami.
idag så tror jag det var 40 grader, iallafall så kändes det som det.
eftersom att man kunde inte ens vara ute i solen i 2 sekunder!
hade lite roligt med annika sen, därefter så badade jag med jelle.
snacka om att man inte kan skratta samtidigt som när man badar
i en 2,5 meters djup bassäng hahaha, höll ju på och drunkna !
efter att vi hade badat och solat ihjäl oss så gick vi efter 4 timmar.
när jag kom hem så tog jag mig en varm dusch och sitter just nu
vid datan & trött som fan är jag.. ska snart dra till salong vera och
fixa min nagel eftersom att jag är så smart och råkade knäcka den ^^
kvällen är inte planerad, kanske blir status, who knows..
uppdaterar maybe later, ha de bra pussssar

annika och jag innan badet :)





lite kallt?


bilden blev ganska mörk.. annika & jag hahaha


vi liknar små barn!


wiiihooo!




annika dränker sig själv




någon här leker... ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0