the last day

hello everybody !
vaknade idag av att telefonen ringde ungefär 20 gånger från klockan
9 på morronen till 12.. men jag svarade inte :) whatever..
idag så är det min sista hela dag och imorron så åker vi till marina,
alexandra och olli i serbien. och stannar där en dag, och på fredag morron
så åker vi tillbaka till sverige. idag så ska jag inte göra något speciellt
förrutom att packa, träffa släkten, ut i stan, fixa saker, ta de lungt,
och sen så blir det nog inget mer. jag kommer säkert att uppdatera något
ikväll! men just nu så har jag saker att göra.. ha de bra puss på kramen.


låtar som jag har lyssnat på all the time under min semester :

Demi Lovato - this is me
Zion y Lennox - baila con migo
Baby ranks feat Notch - verme
Lil Wayne - fuck tha world
Abba - lay all your love on me (mamma mia verison)
Zion feat Akon - the way she moves
The swedis house mafia and Laidback luke - leave the world behind
the Co-stars feat R-luna & K-young - rain or shine
notch - bailar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0