that's life..

ojsan..
har haft så mycket och göra så jag har inte hunnit att blogga.
som sagt, min bror kom igår. och vi sov ungefär hela dagen.
när vi hade vaknat så gick vi och käka eftersom att dom var hungriga.
lite senare på kvällen så spenderades det att hjälpa annika
och packa upp hennes saker, och spela playstation hela kvällen.
nati, nenad och miona kom också. därefter så gick vi och la oss
ungefär vid 1 eller 2.

idag så vaknade vi av allt oljud som hördes runt omkring oss.
vi käkade frukost, tog på oss, fixade oss och drog till aqua park.
det var rätt längesen man var där kan jag säga! idag så var det
riktigt varmt, ungefär 35-40 grader. vattnet i poolen var ju iskallt,
men svallkande :) doppade mig ett antal gånger och därefter
så solade jag bara.. kan säga att jag fick massor med färg !
är så himla sur nu också eftersom att vi inte ska åka till ohrid..
ja inte grekland iheller.. nu blev allt avbokat.. fuckk.
jag som såg fram emot att åka till ohrid, men ja, that's life.. nooot
men nu så ska jag iväg och duscha av mig, sedan så blir det
att sova och maybe ut ikväll, ha de så bra pussssar

bror solar
 







annika



bror :)


aldrig utan min sololja!


shteeek

Kommentarer
Postat av: Lona ♡

men de där såg inte dmt ut.

2009-07-15 @ 07:15:30
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: SANNA

Hejhej, allt bra? :)

2009-07-15 @ 11:10:46
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE
Postat av: SANNA

SV: Okej vad bra :) jo tack det är bara bra med mig :);)

2009-07-15 @ 17:23:00
URL: http://HTTP://SANNAAKARIN.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0