tavce na gravce

igår var jag och badade och hade fullt upp osv..
senare på kvällen så stack vi alla ut, det var live musik i parken
och alla ungdomar blev packade.. inte kul! men jag och annika
hade ändå roligt och skrattade för nästan allt. men lite senare
så bestämde vi oss för att dra hemmåt eftersom att alla var konstiga..

idag så vaknade jag av att jag kände en jätte äcklig lukt av cigg.
jävla jobb män som fixar vårt hus! lite senare under dagen
så lagade jag mat to the family, det blev spaghetti med nötköttfärs :D
det är det jag är bäst på!! men själv så åt jag istället tavce na gravce
vilket är bönor blandat med andra saker, låter kanske inte så gott
själv så hatar jag bönor.. men gravce är såååååååååå gott!
sitter och kokar av värme, dom 40 graderna bara kokar mig!
men nu så ska jag iväg och kolla på film, ha de bra pusssss

Kommentarer
Postat av: Lisa

JAG ÄLSKAR OCKSÅ GRAVCKE NA TAVCE

2012-01-20 @ 09:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0