sweden soon !

gud vad dagen har gått snabbt...
kom precis hem. nyss varit uppe på något berg, där var det tydligen
en restaurang med utsikt över hela staden. så klart så var jag och min
farbror sjukast. han är fan värre än en 5 åring haha ! kul har jag haft
iallafall. imorron klockan 10 på morronen så åker vi till novi sad i serbien.
kommer att spendera hela min dag med maki och dom andra, antagligen
så kommer vi att hitta på något kul och mot kvällen blir det nog att vi
drar ut :) på fredag klockan 6 på morronen så blir det att vi åker vidare
till sverige. ser verkligen inte fram emot bilresan. vill bara hem till malmö
så fort som möjligt och kunna ligga i min säng med mina kuddar och täcke!
shit.. klockan är redan 11. hade ju tänkt att kolla på camp rock igen.
då får det nog bli nu, annars kommer jag aldrig kunna vakna imorron klockan
8 på morronen. uppdaterar när jag är back in sweden! ha de bra så länge,
måste gå, har en film som väntar.. puss på kramen !


det fick bli en bild på monica och min moster, jag saknar henne som fan!

Kommentarer
Postat av: Carolina

du, kan du göra mig en tjänst. kan du gå in på denna bloggen http://enligtsissi.blogg.se/2009/july/utkast-1-2.html#comment , och sen inlägget heter finalisterna, sen kan du kommentera på det " 10. Carolina" bara så, för man kan vinna sån veckansblogg och så skulle man försöka få så många att rösta på en:P

2009-07-31 @ 14:32:57
URL: http://galicarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0