svimmade idag vid badet!

ojsan då.. har bara inte haft ork och uppdatera något.
mitt liv är allmänt tråkigt om jag ska säga så..
dagarna har jag spenderat med släkt, kollat på olika filmer,
skrattat åt johnny depp, velat slå annika, spelat kort hela natten,
varit och badat, solat ihjäl mig, hemma och städat, bara suttit hemma,
varit i stan med annika och handlat runt 20 öronhängen m.m.
osv.. det gamla vanliga då. ska nog ha uppehåll några dagar nu eftersom
att det är det enda jag kommer att göra i 4 dagar frammöver sedan så blir
det något roligt jag ska göra innan jag åker :)..

BTW.. vaknade idag tio i tio. drog till badet direkt. stod i kön i ungefär 10 minuter.
jag kände mig spy färdig och sa till min mamma att jag kommer spy.. några sekunder
efter så var jag rejält snurrig i huvudet, så då sa jag till min mamma att jag kommer
att svimma. så lutade jag mig mot henne och så sa hon till mig att jag skulle andas
lungt. därefter så fick jag en total blackout och jag kommer bara ihåg att jag
låg ner på marken, min mamma ropade nathalie vakna.. en kvinna höll upp mina
ben, folk hälde vatten i mitt huve, badvakter kom och hjälpte mig till skuggan,
en dokter kollade mitt blodtryck, en kille frågade hur jag mådde, blev undersökt,
och sedan körd hemmåt. gosh... så går det när man båda har ont i magen, inte
ätit något på 24 timmar, var ute i solen i 40 graders värme, med ingen energi... it sucks..

kommer att lägga in bilder om alla dagarna, sooon antagligen. ha de bra pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0