svar

fråga: vad är DN pool?
svar: det är karolinas pappas jobb :) (förkortning på hans namn och efternamn)

back to the day..
runt 9 tiden så gick jag ut med galic, besim & edvin.
blev lite besviken på besim eftersom att han inte tog med sig
sin moped.. men efter en lång tids tjatande så fick jag äntligen
åka! jag kan verkligen inte beskriva så mycket jag älskar att åka moped.
men så synd som det är så får jag inte köpa en.. lite senare så körde
edvin mig ända hem, men han lät inte mig köra :( fan! ingen kan lite på
mig när det gäller moppe och sånt, men tro mig, jag kör bra !!!!
men nu så tror jag nog att det är dax att packa, annars så åker jag utan kläder.
HA, hade varit roligt det.. men nu så blir det hejdå datan och hejdå alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0