svar till anonym

svar: jag är inte i ohrid ännu.. jag väntar på att min bror ska komma.
sen så åker vi till ohrid och kanske grekland, kommer stanna i ohrid
i ungefär 5 dagar, kanske mer, beror på om jag ska till bitola :)


STORHANDLADE IDAG PÅ APOTEKET HAHA!
10 paket med huvudvärkstabletter, 4 paket med halstabletter,
8 paket med olika krämer, 3 paket med tabletter mot förkylning,
2 paket med spray mot ont i halsen, ett stort paket med ploster
och ett paket med tuggumi! hahaha, billigt som fan! 600 kroner..
iallafall, skulle gå och bada med det blåser för full, så jag var ute
i trädgården och solade en liten stund. fick lite färg men inte mycket!
åker ju snart på ''semester'' för detta kallar jag inte som en jävla
semester.. men nu så drar jag till kusinen på lunch, har inte ätit på
2 dagar.. ha de bra peaceeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0