overdos

hellllllllluu.

min dag har bara gott ut po att sova och kolla po teve.
jag gick even ut i stan senare under dagen, mycket intressant..
or not.. senare mot kvellen so stack jag till the family och lekte med
kissemissen, massor med rivmerken har jag, och det svider som in i !
katten e farlig ju, den biter ihjel mig forfan! men just nu sitter jag hemma
hos stefan & alex. drack nyss en baileys eftersom deras mamma bjod
po det igen haha, det gor inte och motsto nogot som hon bjuder
po! sitter och kokar av verme, det e ju inte lite varmt nej..
hittade massor av sjukt snygga skor i stan, overdos? nej do!
men nu so ska jag dra mig ifron datan, imorron so blir det aqua park
med kusinen, bad och shtek som geller do.. men nu so e det byyye, kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0