over nice!

good evening!
sitter just nu hos kusinerna, var nyss hos farbror och dom andra.
har nog inte hittat po nogot speciellt idag forrutom att jag har varit
i stan och letat efter skor. kopte iallafall en skit cool troja, bild kommer
nu nogon dag! hittade nogra par pumps, men jag ska kopa ett par
black pumps, kostar 1500 men rea, so do kostar dom 900,
dady betalar hihi.. har varit hos min mormor och morfar idag och
skrattat ihjel mig av deras hund.. helt sick in the head haha!
har varit helt forvirrad eftersom dag ett do vi kom fram so har
min farfar. farmor och farbror pratat albanska med mig hahaha.
lert mig har jag ju !..
kan seja att jag er super glad ockso, eftersom att jag hittade
en hatt som min mamma kopte i LONDON ner hon var 18 or!
over nice hatt, love it! men nu so ska jag ut, ha de bra pussssssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0