my brother is gay!

drog ut till stan vid 7 tiden med ankan och alex.
haha, ''my brother is gay''.. eller ja på väg mot den vägen typ?..
men jah.. för det första, så hatar jag att handla kläder här.. inte för att jag
gör det men det är ett HATA. men skor däremot och brillor!
på tal om brillor, jag måste ta och skaffa mig ett par semi shutters.
dom är så niceiga! iallafall.. efter att vi hade gått runt och kämpat
efter att hitta ett par snygga skor så satte vi oss i status. därefter så
gick vi och käkade på ''restaurang''. kom hem runt 9 tiden har
jag för mig, sedan så blev det playstation dirrrekt hahaha.
sitter nu halv döende vid datan och bara längtar tills jag lägger mig i
sängen. sedan så blir det upp tidigt i morron och iväg och bada, wihoo.
men nej nu så ska jag sova, hoppas ni har det varmt, var ni nu är, pussen


Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Kolla in en av mina disney favoriter, vad tycker ni ? =) http://sandratjulins.blogg.se/2009/july/lejonkungen-2-vi-ar-en.html#comment

2009-07-16 @ 00:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0