massor av tårar man fällde idag (gårdagen)

var i stan under dagen, det blev ett par skorts och en skjorta :)!
kom hem och spelade shack med annika, snacka om att han var
glad över att hon van mig för första gången, så hon bad mig ta en bild!
lite senare så mobbade jag henne för mjölk osv.. asså det lät bara
så roligt, hon skrattade ihjäl sig. jag kunde ju heller inte hjälpa, så jag
la mig ner på marken och började att skratta ihjäl mig och så kom mina
tårar rinnande haha! senare mot kvällen så kollade jag på en sjukt
bra film som heter ''meet the browns''. grät under några scener i filmen.
den var jätte bra kan jag säga! jag har bara gråtit för 3 filmer i hela mitt
liv så då förklarar detta att denna filmen var bra! efter filmen så drog
jag mig till sängs, och de var allt för denna dagen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0