imorron så gäller det..

morron på er! vaknade runt 9 tiden av att det var jätte varmt i mitt rum
och jag kunde inte somna om så jag satt bara och rullade runt i sängen.
så jag bestämde mig för att gå upp ur sängen och kolla på våra bästa år.
därefter så tog jag och fixade mig lite osv.. & mina planer för dagen är
att jag ska träffa linnea en liten stund runt 2 tiden. därefter så ska jag hem
och packa klart allt. sedan runt 6 tiden så ska jag ut med alla tjejerna eftersom
att vi inte kommer att träffas på 1 månad, buhuuu :( sedan så ska jag hem
och sova för att jag ska upp klockan 4 imorron ! på ett sätt så vill jag åka.
men på ett sätt så vill jag inte.. inte utan alla.. men nu så ska jag inte dra
ut på tiden, ha de bra så uppdaterar jag lite senare, puss på kramen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0