hottt!

jag klarade mig dock inte ute. for javla varmt!
gick och handla med min farfar i afferen och jag fick ockso en
komplimang. en kvinnlig kassorska sa du snackar bra for att
komma fron sverige :) lite senare so var det middag hos farbror.
samt mycket skratt ot min farmor..

farbror: kommer du ihog vad det finns for farger vid dom ljusen vid gatan?
farmor: gul, rod och blo eller gron ?
farbror: gron.. men ja, vilken farg er det som du for go over po?
farmor: ja vilken va de nu, gul eller rod? rod!
pappa: ohh boze! du kommer bli overkord!

haha det loter roligare en vad det ser ut.. det ar fortfarande hott ute
och jag har inget planerat for kvellen.. men det blir nog nogot som
kommer upp :) men just nu so ska jag dra pusssss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0