hey everyone!

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
antligen so kom jag fram igor runt 2 tiden.
man bara kande hur den heta luften bloste forbi en.
nesta vecka so blir det runt 40 grader vilket inneber bad & shtek!
iallafall.. besokte slekt och allt, so det var endo trevligt.
senare mot kvallen so fick vi besok av kusinerna och slekten.
lite senare mot kvellen so gick jag hem till stefan och alex.
deras mamma bjod po baileys haha, mmm vad gott!
gick darefter hem eftersom att jag var trott.

vaknade idag for inte so lange sen, orkar inte eta frukost!
min diet her ska vara, eta tvo gonger om dagen och det skall vara
gronsakssoppa :) och nar jag kommer hem till sverige so ska jag
borja dricka nutrilett och det inneber bara det! ingen mat!
wihooooo, lengtar!!!! ska snart ivag till stan och se vad man kan hitta
for klader och skit :) ska fixa internet idag po min data, so do blir det
uppdatering varje dag! hihihi :) ikvall so for jag se vad jag ska gora,
kanske inte blir nogot eftersom att alex inte e her. ner alex och annika
kommer so blir det iveg till ohrid som ligger i makedonien :)
kulkul!!! men nu so ska jag ut i det fina vadret, ha de best pussssssen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0