hello

gordagen..

var i salong vera typ hela dagen igor.
byggde mina naglar, fixade mitt hor osv..
planerar att klippa lugg nu nogon dag, och borja sola
solarium varje dag vafan.. som de ser ut nu so blir jag inte
brun ha.. senare po kvellen so drog jag till jelena.
der var alla.. susse, gaga, dragana, nikola, sasa, biljana osv..
hahaha skrattade ihjel mig.. dom er so sjuka i huvet.. po rikitigt!
kunde knappt go der ifron forfan! dom sa hela tiden, men snella bara
till 11 men snella bara till 12, men bara 10 minuter till, so det blev att jag
stannade hela kvellen hehe.

idag so vaknade jag och tog po mig sen so okte jag ner till stan,
stack till kusinen, satt der en liten stund sen tog jag taxi hemmot.
sitter nu hos min andra kusin, och lengtar tills min bror kommer!
sen so oker vi till Ohrid, och jag kanske oker till bitola der
izabelle och alla dom andra fron malmo e.. so kulllllllllll !!!!!
men nu so ska jag hem, ha de bra pussssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0