har jag verkligen förändrats så mycket?

tror nog inte att jag ska nämna något om igårkväll..
miss tävlingen var ju så dålig och ingen va ju ens vacker?..
what ever..

varit och badat sen halv 12 idag, kom hem för ungefär en timme sedan.
det har varit runt 40 grader idad, men blåsigt. det behövdes minsann!
lite färg har jag ju fått.. tror jag. jag har ju suttit i solen hela dagen,
ingen skugga alls nej! idag kom också Milan och hans tjej Katarina på
besök. han tyckte ju att jag hade förändrats sjukt mycket och för mycket
för att vara en tjej haha. jag trodde inte att jag hade förändrats så mycket :O
såg honom sist förra året i think? iallafall.. efter badet så drog vi alla
iväg till potok för att då käka. roligt var de ju eftersom att alla var ju helt weird!
milan kunde inte sitta still, jag kunde inte sluta snacka svenska, annika
bara skrattade, alex var helt lost i sin värld, katarina försökte att lära sig
svenska och tastade milan lite då och då haha!.. ikväll så vet jag inte vad som
väntar men de blir väll något :) nu så ska jag gå och sova en stund, pusss

alex med en konstig pose

annika läser en bok med en handduk på huvet (Y)

muahha

the pool

katarina, milan, alex, nenko, nata & annika :)

alex och jag efter badet :)

ankie efter badet

det finaste huset på vår gata!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0