första doppet i havet

ohh vad härligt att bada i havet ! kom nyss hem efter en trevlig
dag som spenderades med karolina, johanna och samantha.
vi började med att ta bussen till västrahamnen, bo01 då.
därefter så letade vi efter en plats där vi kunde sola. sedan så var det
baddax. tog mig ungefär 15 minuter för att doppa mig. det var ju iskallt!
sedan så var jag så modig att jag vågade hoppa från bryggan, eftersom
jag är höjd rädd när det gäller att hoppa.. när vi hade solat och torkat oss,
så tog vi bussen in till stan och käkade där och tog det lungt. sedan så
tog vi bussen hemmåt. & jag kom precis hem, ska in och duscha nu så
att jag inte smakar salt :)  ha de bra puss hej<3

jag & johanna


iskalllllt!


haha, tycker att denna bilden blev konstig, kolla på johanna
hon verkar stå på vattnet haha !



jag & johanna


jag, johanna & samantha


hahahaha, herregud till bilden! här höll jag på att halka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0