emo haha

dagen blev inte som planerat.. jag gick inte ut med nea :(
men jag kommer att sakna henne mucho! istället så packade jag lite.
lite senare vid 7 så gick jag ut med carolina, marina, natalia & karolina.
sedan så träffade man på ibbe, emrah & robert. var ute lite med tjejerna
eftersom att vi inte kommer att träffas på en hel månad, tragiskt :(
satt lite och snackade om vad, hur och varför vi har skärt oss, och ja,
alla vi har gjort det hahaha. när marina sa med nyckel (olyckshändelse)
så dog jag av skratt. men tänk folk som gör det med meningen med kniv
och sax? huhh.. sick.. kom precis hem efter att ha sagt hejdå till tjejerna :(.
kommer att sakna dom jätte mycket och en speciell person också!!!!

åker om 6 timmar och 35 minuter, alltså klockan 4 på morronen.
jag ser verkligen inte fram emot bilresan.. sur är jag också.
eftersom att jag hade beställt kläder, bikini, väska osv.. i HM
men sedan så var det något klydd, så antagligen så kommer jag att få mina
saker när broshan kommer ner. men bloggande kommer det inte att bli,
kan hända någon gång när jag har tillgång till internet. ska försöka att fixa
internet på min data eftersom att den ska med, det får man inte glöma!!!
3 resväskor för mig blev det i år, mycket saker japp. men jag skriver ett inlägg
till innan jag går och lägger mig, pusssen så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0