diamonds are a girls best friend

gud vad jag ljuger.. eller nej jag är lat !
bilder la jag inte in i bloggen igårkväll, typiskt mig..
men det kommer ikväll I PROMISE !

idag så fick vi besök av kusinerna från tyskland, väldigt konstigt..
jag kunde inte låta bli att skratta, för deras makedonska är blandning
av tyska, och dom har en tysk dialekt i makedonskan, konstigt...
det är precis som att jag hade haft en svensk dialekt i makedonska..
var nyss i stan med mami.. drog iväg till salong vera men det var upptaget
så jag ska ta och färga mitt hår nästa vecka, och antagligen fixa
till mina naglar.. det blev istället att vi gick till en guldaffär.
den har ju även silver smycken. så mami köpte en silver ring med en
jävligt stor diamant till mig (så klart inte en äkta diamant, jag e ju inte rik precis haha).
men jag älskar diamanter och allt som är bling ;) så det fick bli den.
drog hemmåt eftersom att just nu så är det 38 grader, fyfan..
ska gå och kolla på first sunday så att jag kan skratta ihjäl mig åt kat williams!


/pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0