bye bye!

sitter här vid min data helt nervös, men vet inte för vad?
jag vill inte åka, jag vill inte lämna malmö..
jag var ju helt glad innan att jag skulle åka och lämna malmö.
men nu så vill jag inte lämna något. just precis nu när det börjar
kännas som världens bästa sommar så åker jag :(.. tråkigt.
kommer vara utan min bror i 9 dagar, svårt! men sedan så kommer han.
kommer att sakna bloggandet, men det fixar sig! jag lovade att jag skulle
bli svart och det ska jag! med 38 graders värme där nere så lyckas jag
nog :) men nu så ska jag försöka sova, det är ju nästan 5 timmar kvar..
ohh.. vill verkligen inte åka. men ni får ha de bäst här i sverige.
medans jag kommer att ha det så tråkigt ! pussssssssssssssssssssar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0