banta!!!!!

härligt att bara ta de lungt..
när alla väl hade kommit tillbaka från badet så var vi alla iallafall
samlade.. senare mot kvällen så blev det house musik at our place.
så klart så var det min brors låtar :) han skulle också försöka dansa
C-walk (Crip walk), det va rätt så bra ! filmade det också, så det kanske
hoppar upp i bloggen imorron! shit, måste börja träna på c-walk,
jag måste kunna det, kan det typ. lite träning till då..

juste.. dagen efter att jag kommit hem från sverige så blir det att banta.
Nutrilett är ett bra val, i med att min mamma gick ner 30 kilo på 8 veckor av
det, så hade jag tänkt att gå ner från 6-8 kg på 2 veckor sen att fortsätta så.
hård träning också som gäller, och att jag inte får äta något än att dricka
nutrilett! mamma var med på att betala, eftersom att tänker verkligen inte
betala runt 250 per paket.. det tog ju också jätte lång tid tills jag hade övertalat
min mamma att hon skulle låta mig göra det här! bara längtar till sverige!!

är sjukt trött så det blir nog sängen, kanske en film innan det, godnatt;)<3


Kommentarer
Postat av: johanna

du behöver inte banta dummer!!!!!

2009-07-24 @ 16:38:35
URL: http://baaraajohaannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0