jag är konstig !!!!!!!

idag så blev det badet med jelle. från att vi hoppade in i den
iskalla poolen till att vi skulle hem så har vi bara dränkt varandra
HELA TIDEN haha ! efter badet så drog jag hem till min kusin,
därefter så gick jag hem och tog mig en varm dusch. satt nyss och
kollade på camp rock. asså jag är lite konstig när det gäller filmer.
jag kan gilla alla sorts filmer. men den hära filmen var ju för fan
sjukt bra. jag grät när det var sorliga och gulliga delar, men säg mig
när jag inte gråter till filmer.. eller ja okej, min 4:de film som jag har gråtit
till. jag verkar ju bli känsligare och känsligare ! btw. så har jag alltid tyckt att
the jonas brothers inte är så speciellt snygga som ''alla tycker
men när jag väl såg denna filmen.. herregud, joe jonas är bara så
hooot. hahaha call me stupid, but it's true! jag är ju fan bara för konstig..
jag kan inte fatta att jag skriver detta, men filmen är en av mina bästa
filmer ! herregud, jag skrev det... och tjejen som filmen handlar om,
hon har ju en helt sjukt amazing bra röst!! anyway..
har beställt linser idag, så jag slipper ha glasögon, wiiie!
men that was all for today, måste gå nu.. ha de bra pussss


förlåt, men jag måste bara lägga in bilder haha !



awwwwwwwwwwwwwwww, så jävla gulligt ! (i'm to emotionel)


just look at him! so cuuuute !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0