äntligen!

när jag kom hem från kusinen så var serberna på besök at my place
och väntade på mig:) tydligen så var dom på väg hem från grekland
och hade vägarn förbi. hahaha vi skrattade ihjäl oss. man kan bara
inte vara torrare än oss, det går bara inte! snackade med dom en hel
del och äntligen så fick jag snacka ut PÅ SVENSKA. har ju heller
inte träffat dom på länge! deras föräldrar var ju också glada att få
se mig hihi. men sen så skulle dom åka vidare :(.. jag får ju träffa dom
i sverige dårrå. därefter så drog jag iväg till ivona, har inte träffat henne
på ungefär 4 år? nu har hon en 9 månader gammal bebis som liknar
henne till 100%. ohh vad jag älskar bebisar! dom är så himla gulliga!
kom iallafall hem nu, hade tänkt att gå och vila lite nu, är jätte trött.
ikväll så blir det nog att jag tar det lungt eller så går jag till ivona igen.
men nu så blir det sängen, ha en fortsatt bra dag puss på kramen<3

emma och filip



maggi och nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0