älskar han mest av allt

borde nog tacka min bror eftersom det var han som gjorde
så att jag hade det roligt idag. jag kan nog säga det om och
om igen, men helt ärligt JAG ÄLSKAR MIN BROR MEST AV ALLT.
så, där sa jag det ännu en gång :) men det är så sant så!
sitter helt mobbad vid min data med min brors stora hörlurar
eftersom att dom är så bra och det är mycket bas i dom så fick det
bli att jag lyssnar på musik genom dom :) kan säga att jag knarkar
musik just nu :)

låtarna som jag har lyssnat på hela kvällen:
achan - bad mistakes
achan - shout it out
Anastasija Raznatovic - I will always love you


Kommentarer
Postat av: aije

haha ja vet ;) skoja ba. haha tack din med ;)

2009-07-02 @ 19:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0