surprise party

gomorron. kan börja med o säga att min rygg DÖDAR mig,
shit så ont jag har.. anyways, idag så blir det party med lite
people, finally! så det blir att jag sover hos johanna ikväll.
fram tills dess så ska jag bara ta det lungt hemma för att senare
kommer komedi hem to me för att vi ska fixa en grej, därefter
så blir det att laga mat med johanna åt födelsedagsbarnet som
kommer ikväll, surprise party då alltså, men jag uppdaterar sen
så ha de så bra så länge hehe, pussshajjj

happy birthday gorgeous!



Cold as a winter day, hot as a summer's eve.


Kommentarer
Postat av: GÖZDE;

hahah hon ba , omg jag har gözde på msn, hon kan göra mig känd :D haha ska sluta nu :'D

okej =D

2009-12-12 @ 12:09:31
URL: http://tturkkk.blogg.se/
Postat av: A.C

hej:D



haha, dt e ju jul snart..längtar gör jag nog ...men inte så särskilt mkt:p längtar tills nyår hehe:)

ett nytt år..2010..tänk dig.. härligt som fan:D



jag ska dra snart..ska hämta en kompis, vi ska ta en fika på stan tänkte vi..flr jag e så sugen på chailatte:p hehe..^^



annars edt bara lugnt här:D vaknade för halv timme sen kan man säga..haha..^^ sj då?:D

2009-12-12 @ 12:46:30
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: nicole

första gången jag är inne på din blogg så vet inte om du har skrivit de längre ner men var är tröjan köpt?

2009-12-17 @ 20:34:43
URL: http://nicolemileson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0