snö

fullt upp dom senaste dagarna, som vanligt.
men imorron så börjar lovet och då har jag tid med everything muhaha!
har räknat ihop mina poäng som jag kommer att få imorron.
rätt så besviken men wtf, det är bara första terminen och jag har 200p
säger bara kiiiiing hihi !
en jävla massa snö också som jag har längtat till men inte när det är
värsta kriget i skolan så att man blir blöt osv.. hate ittttt !
aja, nu så ska jag ta och fixa till mig lite därefter så drar jag till ENTRE med
johanna, komedi och ajka. köpa lite till imorron och till julafton, ha det super pussis!

saknar sommaren!

Kommentarer
Postat av: hanna

du e så sjukt söööt ::((

2009-12-19 @ 22:04:24
URL: http://hannabaaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0