lång text... men thanks for the night!

fyfaaaaan.. hemma! kan börja med & säga att jag älskar mina vänner.
& jag älskar kvällen som fan, en massa tummar upp !
i said that tonight was going to be a good goooooood night !
började med att vi käkade och snackade en massa, sedan så körde
vi sanning & konsekvens med kort hahah shit... lite senare
kom ett par killar kim, anton, filip osv... då började festen.
dansade utan stopp och så jävla kul vi hade det! balkan låtar all night!
we like hähä. lite senare kom patricias föräldrar hem, då blev vi ännu
mer som festade, och alla människor (killar) är inte helt normala hahah..
som sagt, jag älskar mina vänner över allt annat och love the evening!
kan inte beskriva så glad jag är, haha lite snurrig i huvet nu men äshh..
bilder kommer imorron som kommer beskriva lite om kvällen, pussssssss

btw.. svarar på kommentarer imorron, är döö trött !

Kommentarer
Postat av: hanna

fetaste haha riktigt kul, ballast nr anton kom in springandes e hennes parents hemma eller så e patricias mamama bakom honom ja doooog hahah

2009-12-28 @ 11:36:45
URL: http://hannabaaby.blogg.se/
Postat av: <3nisan

fin blogg!!:*

2009-12-28 @ 12:42:29
URL: http://denisebjrk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0