GOD JUUUUUL

omg omg omg ! GOD JUUUUL förfan hihi.
men det verkar inte kännas som jul, lite sorligt hahah.
varit i gång hela morgonen och försökt o fixa mitt affro hår, K-A-O-S!
ska snart fixa mitt rum och därefter fixa hela mig förfan!
drar iväg sen vid 3 till mina kusiner där hela dagen spenderas,
mat, efterrätt, show, julklappar and relaxing ! får heller inte glömma
tecknad filmen som börjar klockan 3 på kanal 1 eller 2 ? anywayss,
ha en jääävla fett nice dag everyone! big looooove, muaahh!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla svarar på denna fråga på min blogg: http://boze.blogg.se/2009/december/svara.html

2009-12-25 @ 17:13:19
Postat av: Anonym

vad har du fått i julklapp ? :D visa bild på dem om du orkar !

2009-12-25 @ 18:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0