det var på tiden!

äntligen fredag, wihoooo.
idag så var det lucia i kyrkan, kan säga att det var pinsamt eftersom
att vi hade glömt texten total & att jag fick värsta skratt attacken mitt
under alla låtar. jag kunde inte hålla mig så alla började också att skratta.
såklart så började jag att gråta pga allt skratt haha:(.. iallafall.
har varit i stan med marina en stund & köpt present till johanna som fyller
år nästa vecka men imorron så blirre fest, yeah, det var på tiden!
var nyss ute med marina en stund, men fyfan vad kallt det är. bäst att vara
inomhus hehe, aja det är ju såklart fredag och då är jag som tröttast.
blir nog en film nu och därefter så somnar jag antagligen, ha de bra pussis

shahrz & me innan lucian, loveee


amela & me innan lucian, love


softiga lektioner och roliga raster hahah & johannas hår som vi lockade idag


hahaha... dåliga bilder eftersom att jag tog dom från kameran, haris and me!

Kommentarer
Postat av: GÖZDE;

Hhahaha hur vet du :D wow kändis :D

det är bra,själv?:D

haha sjalen är från Indiska :D

2009-12-11 @ 20:58:02
URL: http://tturkkk.blogg.se/
Postat av: Aysel Lale R

- hahah man e alltid brun på sommaren ufft :(



skojja inte, skit ful haha ja ba satte några bilder :P

2009-12-11 @ 21:33:26
URL: http://lales.blogg.se/
Postat av: A.C

aa jag vt..kom nyss hem, va hemmahos en kompis idag..e helt trött nu:p



jag ska nog fira jul med familjen o nyår med kompisar..hehe..har inte direkt bestämmt än..får se vad händer.ta dt som dt kmr.D orkar inte planera en massa o sen inte blir ngt.då kmr ja gbli besviken liksom:D hehe..man vt ju aldrig:p ..



godnatt^^

2009-12-12 @ 00:01:35
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0