your little filur haha!

min dag har varit lite odd, and that's all you need to know.
började skolan med dåligt humör..
men sen under a-passet så blev jag på bra humör !
skrattade hela tiden fråga mig inte varför för jag vet inte själv :)
och så var jag tvungen att härma en person hahahaha.
och sista lektionen var gympa, fyyyyfan vad min lärare äcklar mig..
och johanna är ju bara helt jävla sjuk i huvet !
skulle egentligen inte komma till skolan idag för jag e sjuk,
men vad fan ska jag göra hemma? så jag gick till skolan ändå :)
nu sitter jag och lyssnar på musik, ''vad gjorde jag för fel'' riktigt fin text.
ska snart dra till det andra rummet och plugga lite, har so prov i morgon.
och så ska jag läsa den fula ''efter oz'' boken, kan inte fatta att man
måste läsa den boken.. är det jag eller är det lärarna som är sick in the head??
iallafall, återkommer sen för att nu vill jag försvinna i musikvärlden!

/ciiiaaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0