snodde den från carolina.. har tråkigt!

99 saker du inte visste om mig


1. Fullständigtnamn? nathalie natalia angela zekovska

2. Exakt ålder? 14 år 1 månad och1,5 dagar gammal :)

3. Vart bor du? Malmö

4. Bor tillsammans med? mamma, pappa & bror

5. Husdjur? min bror

6. Färg på ditt hus? röd tegelsten

7. När är du född? 22 mars 1995

8. Klass? 7:1

9. Vilket år tar du studenten? 2014

10. Något jobb? nej

11. När ska du sova ikväll? när jag blir trött

13. Duschat idag? ja

14. Kramat någon idag? jadå

15. Pussat någon idag? kinden

16. Vad har du ätit? druckit coola pågrund av carolina, och käkat soppa:)

17. Dagens klädsel? leggings och stor kofta

19. Dagens sötnos? hmmmmm :D

20. Dagens roligaste? hahaha jag och carolina på NO;n

21. Har du många vänner? iallafall dom jag har räcker

22. Hur många har du kysst? tjejer eller killar ?

23. Vem kramade du senast?  carolina i guess eller marisol

24. Hur många vill du ha sex med? sa jag något om de?

25. Hur många har varit otrogna med dig? 1

27. Har du pojk-/flickvän? jo en flickvän, anemona!

28. Vem pratade du med i telefonsenast? Mamma

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? kusin; din störda sak! :D

31. Film? vet inte vad den heter, men någon med usher

32. Låt? im OK och you should be a model

33. Mat? sarma hahahaha

34. Dryck? cola LIIIIIIIIGHT

37. Stad? vadå, favorit stad? isåfall haniotti

38. Land? favorit land? grekland

39. Ämne i skolan? engelska och syslöjd.

40. År? asssså jag fattar inte, favorit eller vad??? isåfall 2007


SENASTE:

41. Personen du tänkte på? jaddduuuuu

42. Personen du kysste? usch, strunt samma hahhahahahahhahahahha dör av de carolina skrev!

43. Gången du spydde? förra året.. uuuuuuu

44. Gången du grät? jaddå, förra veckan tror jag?

45. Pizzan du åt? rätt länge seeeen!

46. Gången du var i Göteborg? kommer verkligen inte ihåg!

47. Gången du var i stockholm? för typ 4 år sen

48. Gången du var full? okej det skriver jag inte!

49. Gången du var hög? aldrig :|

50. Personen som såg dig gråta? tror nog min mamma


ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? svart !

52. Hund eller katt? både och, men pussycat :D

53. Ut och festa eller hemma och mysa? mysa vafan,

54. Tv-spel eller datorspel? tv spel, X-box så klart

55. Singel eller upptagen? upptagen, men singel också :)

57. Lunarstorm, helgon eller playahead? lunar, vet inte ens vad dom andra alternativen är för något

58. Ragga eller bli uppraggad? uppraggad

59. Big brother eller paradise hotel? big brother

60. Svart hår eller blont? svart

61. Blåa ögon eller bruna? BLÅAA

62. Choklad eller lakrits? LAKRITS, uu choklad

63. Göteborg eller stockholm? Göte

64. Högerhänt eller vänsterhänt? höger

65. Coca cola eller fanta?  fanta, hatar cola!

66. Pizza eller kebab? kebab

67. Randigt eller prickigt? prickigt

68. Älska eller älskas? både och hehe

69. Leva eller dö? leva såklart, vafan!


ANTAL:

70. Personer du älskar? ja det fins några stycken.

71. Personer du hatar? inte hatar så, men hatar .. ehm typ 2

72. Personer som sagt jag älskardig? dem närmaste vännerna

73. Personer du hånglat med inom en24-timmars-period? va?

74. Glassar du ätit på en dag? hahaha 8  hahaha

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? malmö festivalen :)

76. Gånger du haft minnesluckor? aldrig

77. Piercingar har du? öronen

78. Personer du saknar just nu? ehhmm :$

79. Gånger ditt hjärta brustit? 1


VEM:

80. Vill du kyssa nu? jasså

81. Ska du träffa imorgon? vet inte ännu :)

82. Sjöng du senast för? min mamma och pappa hörde mig sjunga :$
83. Hade du senast en msnkonversation med? hussein den störda!!!

84. Spelade du tv-spel med senast? min bror, vinner han alltid (a)

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu?  det vill du veta hah?

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? ge mig stenar så kan jag visa vem ;)

87. Förtjänar att dö? ingen?
89. Vill du sova bredvid inatt? i don't know ;)


VAD:

90. Gör dig glad? en sak faktiskt :)

91. Gör dig ledsen? när folk skapara rykten och är falska!

92. Vad vill du helst göra nu? vrida tillbaka klockan till dag ett, då en sak hände:(

93. Önskar du att du slapp göra? gå i skolan utan lektioner :)

94. Vill du ha nu? mååånga saker!

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? kläder, peeengar, och presentkoooort!
96. Längtar du till? SOMMAREN.. som fan !

97. Tycker du om dina betyg? nej, jag suger.. är riktigt kass !

98. Ångrar du ditt liv? att jag gjorde fel..

99. Är det bästa som har hänt dig? hmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0