utforska malmö !

blev ingen restaurang med min bror, på grund av anledningen :).
så jag drog ut med carolina istället. Vi satte oss i skolan och snackade
lite & samtidigt så softade vi med livet (a) men sen så drog vi mot marisol,
så mötte vi marisol och samantha, sen så gick vi någon stans vi vet inte var,
men man kan säga att vi har vatt överallt, minst i 10 ställen idag !
fråga mig inte hur eller varför, fick inte säga av kvinnan carolina :).
men sen så kollade vi på match typ 2 minuter och så drog vi vidare mot
carolina, och där satt vi tills vi frös ihjäl, sen så gick jag hemmåt och nu
sitter jag vid datan och hostar, hinner inte ens andas innan jag börjar hosta igen!
majku da ti jebem, hatar och vara sjuk !!!!!! ska nog smyga mig in i min brors rum
nu och ligga i hans stora mjuka säng och sova där tills han kommer hem,
sen så ska jag inte vakna utan han får sova i min säng muhahaha, om det nu kommer
att gå, antagligen så kommer han att sparka ner mig från hans säng, eller
så kommer han inte hem ikävll, bättre för mig då :D men ska gitta nu
haoo de braoo, herrååå ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0