trelleborg

kom nyss hem från igrankan i trelleborg.
riktigt kul var det. gick dit med izabelle, och sen så träffade
man nino och filip där, efter det så träffade man viktorija,
mikaela & patrica. vi alla var hungriga så vi stack in till stan
och dödade i donkan haha ^^. drog tillbaka till festen och så
träffade man Alexandra och Matilda vilket man inte har gjort på
länge, så vi va med dom hela kvällen ! dansade, snackade,dansade
osv.. när vi dansade, hahah vi var helt borta! alla dansade olika, så
vi körde efter killarnas dans, dom körde den vanliga enklaste hahaha.
sen så var killarna hungriga så jag bell alex och matilda följde
med dom till en kebab kiosk.. haha alltid roligt att kolla på när killar
äter, för dom är så djuriga precis som att dom inte har sett mat
på 100 år :) hahaha och så jävla sjuka nino och filip e ! sedan stack tillbaka till
festen och så dansade alla ungdomar hihi, sen så satte vi oss och
snackade lite och tog det lungt, sen runt ett så slutade det och så drog
jag hemmåt med izabelle :)..kom nyss hem från trelleborg
och jag orkar inte skriva om detta i morgon (idag) för att i morgon (idag)
ska jag sooooooooooooovaaaaa. har lust att skrika så ont jag
har i mina ben nu !!! fyfan. men ska gå och decka nu, e helt slut efter
ikväll.. men tack för idag folket :) och have a nice dayyy peace <3

hahahahahaha ninos min asså bäst! :D


LILLA TRELLEBORG!

Kommentarer
Postat av: Nino

HAHAHA sick mannen :D!!!!

2009-04-12 @ 02:12:11
URL: http://absolutnino.blogg.se/
Postat av: nathalie

väldigt siiiiick !! :D

2009-04-12 @ 02:14:48
URL: http://nathaliezekovska.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0