tjena hejsan moderskapet!

dagens fortsättning..
efter att man tog en varm/kall dusch så kände man sig fresch!
men sen så kände jag mig helt rastlös och jag var tvungen att hitta på något.
så kom jag att tänka på.. jag hatar ju mina kläder så himla mycket
och vill bara kasta allt, så varför inte rensa min garderob? och ja det gjorde jag.
hälften e borta, och hälften av hälften e ner packade i en kartong som nu står
i källaren som jag inte tänker använda :), men jag har fortfarande FÖR MYCKET !!!!
ahhhhhh, men efter somaren så ska allt bort och in med det nya, wihoo! :)
efter att jag hade städat min garderob i ungefär 2 timmar, vilket var riktigt jobbigt
så gick jag in i min brors rum och kollade på teve.. sen vid 7 tiden så drog jag ut
med carolina. vi gick och satte oss i skolan och snackade lite girl talk. och efter
att vi hade snackat så stack vi till MC vid rosengård för att hon ville handla coola
men också en chicken wrap haha ! jahh, där satt vi en lång stund och chillade :D
tillslut så drog vi tillbaka och bosatte oss utanför konsum som vanligt japp,
 sen så skulle carolina berätta en sak ..... tjena moderskapet ! hahaha :D
iallafall,vid 9 så skulle carolina hem för att göra något jag vet inte vad, så jag
drog också hemmåt, och nu sitter jag helt osocial här framför min lilla data
och gör exakt ingenting! men ska gå in i min brors rum nu och se om han
e hemma, för nu e det dax att störa sig lite, för halllååå, lite roligt måste
jag ju ha när jag väl har det tråkigt hahaha... ha de bra tjoheej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0