störd haha !

runt 5 tiden så drog man ut med carolina, johanna, marina och johanna :)
först så handlade man i konsum och sedan så bosatte vi oss i skolan,
och på pingisbordet :) helt plötsligt så ser man en vakt som går och checkar
alla dörrar, och jahh, johanna måste alltid säga något så det blev en hel
konversation med vakten och alla oss, tyvärr så vet jag inte hans namn så jag
tog det namnet som han liknar mest.. OSKAR. han var riktigt rolig
och han tyckte nog att johanna var korkad hahaha. men efter att vi hade snackat
med Ogge så drog vi ner till ellenborgsplanen och kollade på kvarnby ik mot
några jaah jag vet inte vem :) resultatet blir en gissning nu..3-2 men kvarnby
förlorade TROR JAG ! satt och snackade med tvillingarna claudio och sebastian
och samtidigt så snokade man i claudios mobil haha :D, men det var verkligen
inte intressant, förrutom en skadad video... IDIOT hahaha!
marina var ju helt ute och cykla, hon hade claudios system kamera och fottade
runt 200 bilder kan man säga, och vad hon fotta det behöver jag inte säga.
men det är alltid kul att se marina så störd/rolig :D, slutet mot dagen innan man
skulle hem, så fick man behålla claudios mobil men jag tyckte det va synd så jag
lämnade tillbaka den (a)

- kan jag få ha din mobil? alltså till i morgon :D
- ja
- ärligt kan jag :D?
- nääe vad tror du ?
- jaha.. :(
(lite senare)
- men snälla kan jag inte få ha den till i morgon,
jag lovar att du kommer få tillbaka den !
- ja ha du den, men skicka inte för många sms,
och jag ska ha den i morgon !!
- ärliiiiiiiiiiiiiiiiigt omg jaaaa !


fast det höll nog inte länge till tills han fick tillbaka sin förstörda mobil :)
vid 9 tiden så gick man hemmåt, och nu ska jag fortsätta läsa ''efter oz''
sista sidorna nu och sen e den slut ! iallafall.. valborg i morgon och ingen
skola på fredag, suuper ! men nu ska man gå ifrån datan, ha de bra poouuuss

Ogge på bild !


hmmm.. intressant intressant..


ryggstöd, alltid bra och ha lilla sebis haha


men inte lika kul när man har johanna bakom sig
som smular kex i ens hår !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0