solsolsol

grillade och snackade med folket, mycket mysigt :)
sen så ville min pappa höra lite låtar på min mobil, så sa han att jag skulle
sätta på en bra låt, hahaha jag var ju tvungen att visa han den låten med
mergim - real shota ! så jag satte på den, och min pappa kan albanska
så han började att flabba som fan, så sa han ''hahaha vilken idiot!''.
sen så ville han att jag skulle sätta på den genom högtalara för att han tyckte
den var bra :O, men iallafall, drog ut med Marisol och tog det lungt, ringde lite
folk och snackade lite, sen så solade vi på kullarna bakom skolan,
och efter att vi solat så satte vi oss utanför konsum och snackade..
roligt har det vatt iallafall hihi :) men ska gå ut med Marisol nu och jag tror
Samantha e med henne, så jag återkommer sen om dagen och lite bilder pusskram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0