orkar inte mer..

skola idag, SEEEEEEEEGT.. orkar inte nämna något om det !
slutade vid 2, ville inte gå på gympan i slutet av dagen när det var
100 grader varmt och jag har många anledningar varför :S
iallafall, stack ut med marina och johanna.. sen så cyklade vi till
bäcka, där vi träffade chanelle.. sen så skulle vi skriva om några papper.
och sen så började vi att sätta upp !! lite här och var blev det hihi (a)
FREEZE den 9/5 klockan 21.00 - 00.30 i videdalstorget, eshan från din gata
e DJ och det kostar 40 kroner, ålder ; 13+ tror jag det var, men ja det var
det vi delade ut :), sen så sneade vi totalt, men ja hahaha.. först så var
jag och chanelle på dåligt humör och sedan så gick det över till johanna,
så jag och chanelle var helt plötsligt på bra humör igen ! men iallafall
that's all you need to know.. orkar inte skriva mer, denna veckan kommer vara
sjukt seg så jahh.. bilder kommer när min Cepe data mår bra igen.. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0