Orientering !!!

började skoldagen med svenska, läste min bok ''efter oz'' ha-ha..
och glad var man på spanskan för att kärringen veroniqe var inte där !
sen så var det a-pass vilket jag faktiskt jobbade :) och man avslutade
dagen med gympa, ORIENTERING. det är varmt ute, solen skiner och
man har mörka kläder kofta osv.. oh good, kan det bli värre? nej !
men iallafall, vi hitta alla förrutom 2 tror jag det va, sen så cyklade vi till
coop exktra och handlade 6 stycken redbull i hallon smak, hihi muuumms :D
och efter det så drog vi tillbaka till skolan för att hämta våra böcker.
jag och johanna klagade hela tiden haha, detta måste ha vatt första gången
att vi har kämpat så mycket.. vi gick skit snabbt runt hela bulltofta, och sen
så skulle vi cykla upp från alla uppförsbackar tillbaka till skolan, och så
skulle vi gå upp från jätte stora backar ! mmmmm svettigt värre hahaha.
men nu sitter jag här hemma vid min brors data för att min data är sjuk i huvet.
ska läsa ut min ''efter oz'' bok tror jag, så jag slipper göra de under veckan..
sen så får jag väll gå ut, det är ju fint väder som sagt :) återkommer senare, haaaj!

Kommentarer
Postat av: Carolina

inte visste jag att en data har ett huve?^^ HAHAHA nörd.

2009-04-27 @ 23:25:46
URL: http://janisamkaotii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0