min dag var verkligen inte interesant!

skola idag, vilket var jävligt nervöst för att jag skulle ha utvecklingssamtal.
men det gick ändå ganska okej, förrutom att vi snackade om
spanskan hela tiden... och på SO:n satt jag och flabba hela tiden
för att andre och haris kom och satte sig vid mig och började snacka
sen så gjorde jag såna konstiga saker som andre tyckte var roligt.
men iallafall... slutade vid 3 tiden, och sedan så ramade dasareta
mig. och när jag väl skulle hoppa av så ville hon inte stanna !
så jag var tvungen och hoppa av i fart, fick jätte ont i min fot :(
sen så var jag tvungen att springa efter henne för att hon hade mina
böcker hahaha, tillslut så fick hon damp och hoppade av cykeln
så att jag fick hålla den, sen så skulle hon ''hålla'' den.. *BAAANG*
och helt plötsligt så fick hon riiiiiktigt spel på mig

(dasa)- kashma !!! gå du gå du, hon här jävla kossan här
har min cykel så jag kan inte cykla
(jag)- hahahaha kallar du mig kossa
(dasa)- ja du e en kossa!! kolla vad du gjorde ohhh  natha jag har brottom!
(jag)- hahahahahaha förlåt :$

iallafall.. jag träffade lola och hennes kompis, bytade saker
och nu är jag home! ska sitta lite vid datan sen kanske sova, och
plugga resten av dagen. återkommer later byyebyee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0