lovely !

jaa då har man kommit hem efter att man har varit ute med
johanna, johanna, karolina, carolina, marina och samantha hihi :)
var lite överallt men för det mesta i skolan, dansade och snackade
lite & låg och softa på pingisborden på skolgården :D
sen så gick vi vidare och bosatte oss utanför konsum hahaha,
roligt hade vi ! sen så blev det ändå rätt så kallt, så alla stack hemmåt.
nu sitter jag vid datan och ruttnar men ska gå och duscha nu, sen så blir
det läxor och teve :) ha de göööttt hejdå!

jag och johanna har inget bättre för oss! :)


bjuder verkligen på bilden! johanna och jag, kör
lady och luffsen style haha


vet ifan vad jag gör, och ja johanna vad gör du??


Kommentarer
Postat av: Carolina

då när du och johanna ligger på varandra, så har du skrivit. vi hade inget bättre för oss, det var ju du som bad henne att lägga sig på dig:P

2009-04-19 @ 21:43:35
URL: http://janisamkaotii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0