lost in life !

blev inget pluggande för min del, orkar inteeeeeeeeeeee!
när jag e sjuk så orkar jag inget förrutom datan hehehe :)
hmm.. jaaa, marisol underhåller mig, jag dör av flabb.
hon är lite borta, tjejen är sjuk i huvet hahaha, hon skriver olika
saker som hon själv inte förstår hahahaha!

marisol - hahahahahah shiii pilla dig i rövanusen och den
blev bränd och du blev utskämd (hon försöker skriva en diss)
jag -  hahahaha vaa vafan snackar du om? du e borta!
marisol - hahahahaha aa vet shi mannen vill du ha en
spark i G-punkten så du aldrig mer kan gå till skopunkten vavavava?
jag - assssssååå hopppa marisol hahahaha!
marisol - jag e känd skådespelare vad vill du mig!

där är ett bevis på att hon är osocial och lost in life!
jävla gb marisol, but i love you :D
men ska dra in i musik världen nu, sen så ska jag
mobba min broder, och sen sleepa, ha det götttttt pusshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0