ler du så ler jag..

ler du så ler jag är du glad så är jag. Kan inte sova,
du finns i tanken hela natten,  ja tänker på ditt leende oh tänker du är vacker.
Du får mej oh må bra så är du glad så är jag. Ge mej en chans och ja
ger dej allt du vill, ger dej hela mitt hjärta om du ger mej halva ditt.
Min kärlek, du är den enda som är värd den, du är nått för alla men
för mej är du världen. Till nått bättre har du ändrat mitt beteende,
ditt leende passar perfekt till ditt utseende,  hela du är underbar du är perfekt,
så de är väll inte konstigt att ja, föll direkt när ja såg dej
tänkte direkt ja måste få dej, ja undra va du hette men ja våga inte fråga
från första sekund gjorde du mej stum, ja tog de lugnt men ja tänkte de är han

sitter och dör med musiken i mina öron, asså fan vad jag älskar denna låten!
den är så sjukt bra hade bara kunnat böla till låten, men NEJ tårarna sparar jag :)
ska dra och tvätta mitt ansikte snart och sen så blir det krypandes till sängen
och titta på lilla tejven.. detta är verkligen det sista inlägget för idag, puss på kramen :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0