jag tycker att du borde veta en sak!..

skola idag vilket var jävligt drygt ! jag verkligen hatar tisdagar..
blev hemskickad av min mentor för att jag va sjuk,
men jag ooooorkade inte gå hem. vad ska jag göra hemma,
dö framför datan eller vad? så jag stannade kvar i skolan istället,
i know it's weard, hade detta vatt jag för 1 månade sen
så hade jag sprungit hem! iallfall, så hade vi so prov, och det 
gick riktigt bra, hade inte förväntat mig det hära :) hoppas man får bra
betyg på de då! later så var det spanska, det var kaos för att hon idioten
ska alltid hålla på, hon fick zahra att börja gråta och sen tillslut så
orkade jag inte med henne, så jag och samantha gick ut, sen så skulle
man skriva en lapp om att man ber om förlåtelse, hahahahaha tror nog inte
att jag skulle göra de.. jag skrev tvärt om istället hahaha! slutade halv 4
idag, sen så drog man iväg till läxhjälpen med carolina, ily och mirjeta.
stannade till typ halv 5, och gick hem med miri.. nu sitter jag vi datan
och ska snart plugga plugga plugga, och sen vill jag sova lite !
återkommer sen, byebye..............

där ser man haris under gympan, han var riktigt cepe!
drog ner sina byxor och kalsonger och visade sin röv till halva höja!
sen så ville han ju rulla ner från backen hahaha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0