igårkväll.

gick ut med marisol och samantha vid 7 tiden,
handlade lite i konsum och sen så gick vi till skolan där vi träffade
haris, haris, eldar, azur och bleron.. satt på pingisbordet och snackade
lite och lyssnade på musik, haha så satt haris och dissade bleron

(haris) - ohh blerch
(jag) - hahaha blert
(samantha) -  sa du blerot?
(jag) - han sa väll blert?
(samantha) - hahahaha blert
(haris) -  naaj jag sa blerch, han e blerch mergimes son
ohhh albanen !


hahaha men sen så ville jag spela lite basket !
länge sen fyfan.. fick skit ont i mina ben sen, för att alla kastade och sköt
basketbollar på mig typ 10 gånger :( sen så drog alla killar hemmåt och
vi bosatte oss utanför konsum (a), sen så skulle samantha hem så jag
och Marisol gick till alm. satt och snackade lite och skrämmde upp oss
riktigt mycket efter det haris hade sagt om någon Freddi Crooger,
fick nästan hjärtattack, mitt hjärta bankade jätte snabbt :( och vi inbillade
oss hela tiden att någon var bakom oss ! sen så bestämmde vi oss att dra
hemmåt, men jag ville inte hem klockan var 10 och jag skulle vara hemma
helt själv till ungefär 2, så jag gick hem till oskar istället, och där kollade vi
på rocky 6, jävligt dryg film ! alla somnade tillsist hahaha.
sen så skulle oskar städa hela sitt hus så att hans mamma inte skulle märka
att han har haft fest, så tvingade han oss att hjälpa till men det tog oss 15 minuter
tills vi hade rest oss upp, fast alex la sig på köks bordet istället ! hahaha mycket bra!

(alex) - Asså detta bordet är äckligt
(jag) - vadå det e inget fel på de?
(alex) - lukta på det!!
(jag) - jag känner inget ?
(alex) - OSSSSSSKAAAR, detta bordet luktar ÄCK...LIGT
det luktar rööööv !

lite senare...
(ralph) - asså oskar vem sov här?
(oskar) - asså jag vet inte.. jag var fucking wasted..
(nata) - hahahah vilket mongo !
(oskar) - vet någon var ..
(raplh) - dina nyckar e nej.. för du va fucking wasted..
(ralph) - FUCKING WASTEED :)

iallfall så stack vi hem vid 1 tiden sen så decka man direkt när
man kom hem, hoppas ni hade lika konstig dag som jag :) ha de bra!

marisol hahaha; jag hade roligt med gräset !




marisol solar


riktig snake e oskar.. han har fottat nästan hela huset
för att veta exakt hur och var alla saker ska va.. och här
står han och sorterar hans mammas saker haha !


så trötta vi var efter filmen.. annika & alex på bilden :)


avslutar med en bild på min bror.. snaaaaaark :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0